Det verkar som att jag numera alltid får en bevakning på de trådar där jag deltar, fastän jag har valt "Förinställt bevakningsläge för diskussioner:" = "Bevaka inte". Är det bara jag?
 
Nej, du är i gott sällskap!
 
Bevakningar.jpg


Klockrent :thumbup:
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.