3 667 läst ·
3 svar
4k läst
3 svar
Attefallshus Baseco
Hej!
Vi funderar på att bygga ett Attefallshus från Baseco, modell Sjöbonäs. Någon som har byggt ett hus från Baseco och kanske t.o.m. den modellen och kan berätta om er erfarenhet?
Bra kvalitet, lätt att bygga, bra service osv?
Tack för hjälpen!
Vi funderar på att bygga ett Attefallshus från Baseco, modell Sjöbonäs. Någon som har byggt ett hus från Baseco och kanske t.o.m. den modellen och kan berätta om er erfarenhet?
Bra kvalitet, lätt att bygga, bra service osv?
Tack för hjälpen!
Vad valde ni? Vi funderar också nämligen...
Jo, vi köpte till slut ett + bastu. Tycket att det de var ganska okunniga. Vi behövde tänka om eftersom vi ville gjuta plattan och den modell vi valde var gjord för plintar. De erbjöd ingen kvalificerad hjälp.M Micke MOH skrev:
Dessutom köpte vi när priserna var som högst, lite surt att de sänkte priset i efterhand.
Nå, vi tycker väl att det är bra kvalitet, men bedrövlig kvalitet på ytterdörrarna. Knappt användbara.
Klicka här för att svara