Z Zhihao skrev:
Hej!

Tack så mycket för svaret och tipsen! Jag ska definitivt göra det du säger. Det finns så många frågor som jag undrar över. Men den största hinder jag känner just nu är hur man ska nå ut och få in projekt. Det hade varit kul om man kan komma ut och prata mer om det, men jag bor så himla långt ifrån Göteborg. Jag vill gärna byta kontaktuppgifter med dig och prata mer om det när du har tid. Och det känns bra att veta du har lyckats!
Hej,

Kul att det hjälper. Viktigt att peppa varandra!

Spread by Word är nog det generellt bra i byggbranschen. Därför tänker jag mycket på att det är viktigare att jag får många kunder och gör varje jobb bra, så att jag försäkrar mig om att alla är nöjda med mig och skulle rekommendera mig vidare.

Men jag har rullat rätt bra på att berätta för övriga arkitekter och arkitektkontor i Göteborg att jag finns, då har dom skickat vidare kunder till mig då dom själva inte haft tid.

Det är också väldigt bra av sig till de som delar dina potentiella kunder. Alltså snickare, KA och byggingenjörer. Föreslå samarbeten där du rekommenderar vidare dina kunder till dom och vice versa.

Annonsering har jag själv lagt rätt lite krut på hittils men är något jag funderar över och jämför priserna på... Antar att det bästa är att testa olika tjänster för att avgöra vilka som är värda investeringen. Blocket är ju en väldigt billig tjänst som ändå genererat litegrann, men är inget jag är superförtjust i.

Skicka ett PM till mig!

/Therese

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.