Jag har för mig att jag hört om att man kan inifrån åtgärda köldhål i golv (utan grund), där det är omöjligt att komma åt underifrån.
Metoden skall vara att borra små hål i golven, och spruta sedan en plastskumm som isoleringsmaterial i trossbotten.
Någon som känner till om detta, och om vilka i så fall utför sådana job?