Visa bilaga 335300Visa bilaga 335301
Rivit skorstenen inför takhöjning. Skorstenen behöver renoveras och byggas högre. Inte många stenar som satt fast, det var bara att plocka ner för hand i stort sett. Ska ta ner några skift till imorgon. Har nytt skorstenshåltegel för återuppbyggnaden hemma. Ska vid senare tillfälle montera ett insatsrör. Funderar på om jag ska skaffa hydrauliskt kalkbruk eller använda det puts och murbruk c som jag har hemma för lecaväggsputsningen?
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.