Tack för tipset, kanske värt ett försök även om jag börjar tröttna på detta......:)
 
Prova root o diskdigger... :-)
 
japp, det borde jag göra också.
 
M
Köra abd och sen dd av data-partitionen till en image på ett sd-kort sen mounta image i linux. Det är oftast ext4 på interna filsystemet. Det är därför du inte kan köra recoveryverktyg från windows mot telefonen.


Edit: även om du lyckas få telefonen att hittas som en usb-disk är det via emulering och du får inte låg-nivå access.

Edit2: Linux rescue CD. Bra verktyg som funkar att blöta från usb, CD eller i en VM. Bråkdelen så stor som en livedvd som ubuntu.
 
Redigerat av moderator:
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.