Får tillträde till en lägenhet inom kort. I vardagsrummet är det 3-stavparkett av okej kvalitet. Går säkert att slipa om och få den i riktigt bra skick, men saken är den att jag inte riktigt gillar varken den ljusa tonen eller 3-stav. Vill ha 1-stavsparkett av lite mörkare ton och ha det enhetligt i hela lägenheten.
Känns fel att riva upp nåt som är i bra skick och bara dumpa skiten. Går det att återanvända det så att eventuellt nån får användning av det?