J Jonazz skrev:
Vi har lackad 3-stavs ask från Beijer (Raw) i alla sovrum. Lagt 2014 och 2017, och ingen kraftig gulning än.
Dock har vi ofta gardiner eller persienner för, även dagtid.
Tack, skönt att höra att det är
Möjligt :)

det blev Ask Platinum från Barlinek nu för vardagsrum/kök och hall. Ska bli spännande att se utförandet :)
 
  • Gilla
Jonazz
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.