Min Asko diskmaskin sköljer disken dåligt och det finns diskmedelsrester kvar. Har gjort rent filtren inuti maskinen. Något tips på hur jag kan felsöka? Är en integrerar maskin från 2013 så kanske dags för ny men den har funkat väldigt bra.
Svarar mig själv. Kom in i service menyn och ser F45. Kanske trasig spolarmsväxlare tydligen. Värt ett byte?N nhamp skrev:
jo det kan vara värt detta och kopplingen till den övre spolarmenN nhamp skrev:
tyvärr är denna inte gjord i sverige och blir därför inte samma självklara sak, men den har ju hållt länge
så en spolarmsväxlare är ju den värd
dubbelkolla bara innan att spolarmarna inte rör sig
Klicka här för att svara

