Håller på att renovera nere i källaren, väggar putsas/spacklas släta och ska målas, trägolv kommer läggas efter flytspackling. Jag är lite inne på att det kanske är snyggt att lämna betongbjälklag i tak som det är (men måla såklart) men är lite kluven om jag ska spackla taket slätt istället.
Verktygstokig
· Dalsland
· 303 inlägg
På många av mina projekt nu så skrapar vi fram betongen med för att få fram just det utseendet du har! Blir snyggt med färg!
Renoverare
· Uppsala
· 2 171 inlägg
Måla det. Vi har liknande i källaren, till exempel i gillestugan, och utseendet är ingenting du tänker på.
Klicka här för att svara
