Hej alla glada!

Har ett garage med asfaltsgolv som på senare tiden (Troligtvis) har börjat mörkna i vattenliknande formationer. (Precis som om det runnit vatten)

Då jag tänkt att renovera garaget vet jag inte hur jag ska göra med golvet.
Måste jag anlita en firma och gå till botten med problemet (Haha, göteborgshumor)?

Ska man bygga upp golvet och stänga ute fukten, eller hur ska jag göra?

Tack på förhand, Anton
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.