Hej!

Är det svårt att asfaltera själv?
Vi funderar på att göra ett hört av tomten till en plan yta för körande av radiostyrda bilar, basketkorg osv för barnen. Här finns annars bara gräs och grus.
Jag har förstått att det är dyrt att leja för asfaltering.
Är det väldans krångligt och svårt att göra själv och vad kan det då hamna på i kr/m2?


/
 
Tänker du försöka dig på att göra egen asfalt eller försöka köpa från närmsta asfaltsverk?
Oavsett vilket så kommer du ha att göra hela vintern med rengöring. Jag kan tänka mig att du kan komma ganska mycket billigare undan om du ser till att ha gjort underlagsarbete, men resten är nog lite svårt :)

Lyckas du dela gärna med dig av resultatet!
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.