Hej!
Är det svårt att asfaltera själv?
Vi funderar på att göra ett hört av tomten till en plan yta för körande av radiostyrda bilar, basketkorg osv för barnen. Här finns annars bara gräs och grus.
Jag har förstått att det är dyrt att leja för asfaltering.
Är det väldans krångligt och svårt att göra själv och vad kan det då hamna på i kr/m2?
/