Jag ska måla om och snygga till garaget från -81. Direkt under utsprånget innan panelen börjar sitter det enbart asfaboard som någon slags väggskikt mot garagets oinredda vind. Det ser för dassigt ut så jag funderar på vad jag kan byta dem mot? Någon annan byggskiva eller bättre att sätta panel där med? Kan inte sätta utanpå skivorna för då livar det inte med resten av panelen.