O
Oroa dig inte! Det mår du garanterat inte bättre av, oavsett asbest eller inte. Så länge du inte kan backa tiden så kan du inget göra! :)

Asbest verkar ha använts både här och där under dess storhetstid.
Självklart finns det risker med asbest. Det finns några få som har dött pga asbest och som inte har arbetat med asbest.
Men de allra flesta som dött har arbetat med asbest samt varit storrökare. Nästa gång du håller på å river, kör med mask... oavsett asbest eller inte. För det damm som uppstår ska absolut undvikas även det.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.