A ajn82 skrev:
Har det varit uppe i HD ännu då?
Vet inte.
Men såg nu att den sista länken var låst.
Där stod något om att överklagan avslås.
 
  • Gilla
Tmerema
  • Laddar…
Excel
Kontakta kronofogden begär handräckning för att få bort kommunens infrastruktur.
 
Jag tycker du skall ringa till kommunen, förklara situationen och höra om de har en lösning. Jag antar att ni ändå är rätt så ointresserade av den där plätten mark, och vill slippa framtida problem. Skulle ni vara intresserade av att jäklas med kommunen har du fått rätt många uppslag som kommer rendera ett antal pärmar med skrivelser och ta en hel del tid i anspråk.
 
  • Gilla
Seriks
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.