Jag tycker du skall ringa till kommunen, förklara situationen och höra om de har en lösning. Jag antar att ni ändå är rätt så ointresserade av den där plätten mark, och vill slippa framtida problem. Skulle ni vara intresserade av att jäklas med kommunen har du fått rätt många uppslag som kommer rendera ett antal pärmar med skrivelser och ta en hel del tid i anspråk.