Har en artel pellets kamin som är lite konstig tänder inte igång . Å ibland tänder den igång.

Får en fel kod på black out ibland sen så kommer en på att pellets färdig .

Första gånger den används så kollar runt om någon mera sitter på någon info om dessa

• Svart pelletskamin i rum, med display ovanpå, intill mörk vägg och eluttag.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Ska de brinna så mycket i en pellets kamin . Den fyllde nu ca halva koppen å tände efter många om å men .

• Dansande flammar i en öppen spis, glödande aska, sotiga insidor, synlig genom ett glasfönster.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Skruv ner rökgaser fläkten i inställningar

R Rickard.lj skrev:
Har en artel pellets kamin som är lite konstig tänder inte igång . Å ibland tänder den igång.

Första gånger den används så kollar runt om någon mera sitter på någon info om dessa
Jag har en likadan kolla om temperaturen har samma värde på displayen och inställningar

• Gilla
Rickard.lj
  • Laddar…
R Rickard.lj skrev:

Hej, ett år senare ☺️ Jag har också en Artel pelletskamin som även den ibland är svårstartad. Det verkar hänga ihop med pelletstypen. Är det någon som vet hur man tömmer pelletsmagasinet? Det är ett galler för med små hål, dvs det går inte att skopa upp dem, som på något sett behöver tas bort eftersom den här pelletstypen jag har inte verkar funka. Jag behöver byta till en annan sort. Tack på förhand!

L linnpinn skrev:
Hej, ett år senare ☺️ Jag har också en Artel pelletskamin som även den ibland är svårstartad. Det verkar hänga ihop med pelletstypen. Är det någon som vet hur man tömmer pelletsmagasinet? Det är ett galler för med små hål, dvs det går inte att skopa upp dem, som på något sett behöver tas bort eftersom den här pelletstypen jag har inte verkar funka. Jag behöver byta till en annan sort. Tack på förhand!
Min gick åt helvete när ungarna spillde ett vatten glas över den ,, skopa ut med händerna sen ta dammsugaren bara

Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.