3 volt lär vara för lite. Gissar på att nätdelen är defekt. Ta en bild på den och typskylten.
Skulle tro att lysdiodsmodulen är byggd för att matas med 12 eller 24 V.
Att hitta en ersättningsenheten för lysdiodsmodulen blir inte enkelt. Den är säkert specialtillverkad och inte ämnad att bytas.
Ev. kan du hitta något på Ebay.
Att hitta en ersättningsenheten för lysdiodsmodulen blir inte enkelt. Den är säkert specialtillverkad och inte ämnad att bytas.
Det finns ju olika LED-moduler att köpa, sådana som monteras i skyltar. Man behöver dock se till att få rätt effekt, färgtemperatur och ljusflöde. Jag är inte alls så säker på att de där ligger i serie, jag skulle i vart fall inte chansa på det innan jag sett drivdonet.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
stämmer att nätdelen är 12-24v, ska kanske se om jag kan ersätta den!E etompau skrev:3 volt lär vara för lite. Gissar på att nätdelen är defekt. Ta en bild på den och typskylten.
E etompau skrev:3 volt lär vara för lite. Gissar på att nätdelen är defekt. Ta en bild på den och typskylten.
Skulle tro att lysdiodsmodulen är byggd för att matas med
Mät utan last till att börja med.
Klicka här för att svara