Vi har hantverkare här som undrar hur lampan ska sitta inne i en spegelnisch. De vill sätta en utstickande lampa ovanför och utanför nischen, men då får man ju ljuset bakom sig när man tittat i spegeln. Jag skulle vilja ha en stark belysning ungefär som ett lysrör högst upp inne i nischen. Den är 8cm djup. Någon som har tips på armatur för smal lång lampa med bra ljus inne i nisch? De vill veta var elen ska anslutas och vill se den exakta lampan genast...
V Villavilse skrev:Vi har hantverkare här som undrar hur lampan ska sitta inne i en spegelnisch. De vill sätta en utstickande lampa ovanför och utanför nischen, men då får man ju ljuset bakom sig när man tittat i spegeln. Jag skulle vilja ha en stark belysning ungefär som ett lysrör högst upp inne i nischen. Den är 8cm djup. Någon som har tips på armatur för smal lång lampa med bra ljus inne i nisch? Spottar får inte plats. De vill veta var elen ska anslutas och vill se den exakta lampan genast...
Klicka här för att svara
