Fick ett påminnelsemail från forumet om att min inkorg för privata meddelanden börjar bli full. Noterar meningen "För att försäkra dig om att du inte når 100 % av antal tillåtna
meddelanden bör du överväga att arkivera eller radera några av dina meddelanden." i mailet. Tänkte direkt att det hade ju varit fiffigt om man kunnat arkivera/exportera sina meddelande till något format (XML, rå text, etc) men hittar ingen sådan funktion. Hur tänkte ni att arkivering skulle gå till?
meddelanden bör du överväga att arkivera eller radera några av dina meddelanden." i mailet. Tänkte direkt att det hade ju varit fiffigt om man kunnat arkivera/exportera sina meddelande till något format (XML, rå text, etc) men hittar ingen sådan funktion. Hur tänkte ni att arkivering skulle gå till?
Administrator
· Skåne
· 6 811 inlägg
Klicka här för att svara
