A ArneTW skrev:
När det regnar eller om det är dagg ute,A ArneTW skrev:
så brukar det droppa lite från själva skivspetsen!
Svårt att undvika, det kan ju också vara nära mellan hängrännan och insidan av vindskivan.M mizi skrev:
oavsett hur man kapar den är den ju extra utsatt. min plan är att ha den som du har och om ett antal år kanske kapa jäms med taket så hängrännan blir synlig.
/ATW
Klicka här för att svara
Liknande trådar
-
Feedback på Bygglovshandlingar - Tillbyggnad hus
Bygglov -
Hur ska jag behandla vindskivan nu på hösten? Monterades dit förra veckan. Kan inte måla med falu rödfärg förrän om en månad.
Attefallshus, friggebod, garage, förråd & utedass -
snickarknepet att överföra linje från ena vindskivan till andra?
Byggmaterial & Byggteknik
