Hej, jag undrar om min vindskiva och min vindskiveplåt är rätt monterat? Vindskiva och vindskiveplåt vid hörnet av ett hus med vit fasad, mot en klarblå himmel och gröna träd i bakgrunden.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
Ja.

Dock kommer du att få ett antal olika svar
Jag monterade så och jag tycker det är "rätt" men en åsikt har ju alla...

/ATW

Ps Varför funderar du? Ds
 
  • Gilla
Stefan N
  • Laddar…
A ArneTW skrev:
Ja.

Dock kommer du att få ett antal olika svar
Jag monterade så och jag tycker det är "rätt" men en åsikt har ju alla...
/ATW

Ps Varför funderar du? Ds
A ArneTW skrev:
Ja.

Dock kommer du att få ett antal olika svar
Jag monterade så och jag tycker det är "rätt" men en åsikt har ju alla...

/ATW

Ps Varför funderar du? Ds
När det regnar eller om det är dagg ute,
så brukar det droppa lite från själva skivspetsen!
 
M mizi skrev:
När det regnar eller om det är dagg ute,
så brukar det droppa lite från själva skivspetsen!
Svårt att undvika, det kan ju också vara nära mellan hängrännan och insidan av vindskivan.

oavsett hur man kapar den är den ju extra utsatt. min plan är att ha den som du har och om ett antal år kanske kapa jäms med taket så hängrännan blir synlig.

/ATW
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.