Hej,

Har en fläktkonvektor för frikyrka från Sabiana. Nu har cirkulationspumpen pajat i den efter bara 5 år.
Så min fråga är: Har vi bara haft otur eller är Sabiana ett skitmärke/budgetmärke? (Själv vet jag inte mycket mer än att det tydligen är italienskt..)
 
Magnus E K
Jag skulle hålla mig långt borta från religiösa fläktkonvektorer. Aldrig hört talas om märket heller.
 
  • Haha
Nils-Orvar
  • Laddar…
Magnus E K Magnus E K skrev:
Jag skulle hålla mig långt borta från religiösa fläktkonvektorer. Aldrig hört talas om märket heller.
Ja nu sitter den ju där sedan fem år tillbaka... Och inte var det vårt val heller.
 
  • Gilla
kmartinb
  • Laddar…
kmartinb kmartinb skrev:
Hej,

Har en fläktkonvektor för frikyrka från Sabiana. Nu har cirkulationspumpen pajat i den efter bara 5 år.
Så min fråga är: Har vi bara haft otur eller är Sabiana ett skitmärke/budgetmärke? (Själv vet jag inte mycket mer än att det tydligen är italienskt..)
Hej, ursäkta mycket sent svar. Fläktkonvektorn innehåller ingen cirkulationspump, så om den pajar är det ett annat fabrikat. Sabiana har hög kvalitet.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.