5 107 läst ·
3 svar
5k läst
3 svar
Är Nordiska Kök bra?
Hej!
Har läst både plus och minus när det gäller kök från Nordiska Kök.
Någon som har fått sitt kök installerat av dom och vill dela med sig av erfarenheter?
Såg att det fanns en gammal tråd om detta, men den har inte så många svar.
Mvh/Mattias
Har läst både plus och minus när det gäller kök från Nordiska Kök.
Någon som har fått sitt kök installerat av dom och vill dela med sig av erfarenheter?
Såg att det fanns en gammal tråd om detta, men den har inte så många svar.
Mvh/Mattias
Tjena
Har inget att säga om deras montage då jag sätter det själv, men gillar köket då det är gedigen känsla på luckorna
Vi kör ek med utfallande ramverk, bra träkänsla på allt
Är en del pill på montaget med en taskig bruksanvisning då mycket är att kapa och skruva dit själv och det är löses på plats som gäller
Har inget att säga om deras montage då jag sätter det själv, men gillar köket då det är gedigen känsla på luckorna
Vi kör ek med utfallande ramverk, bra träkänsla på allt
Låter ju bra i så fall! Ser elegant ut och verkar gediget. Jämförde du mycket mellan olika tillverkare innan du landade på Nordiska? Mitt intryck är att man får ganska mycket kök för pengarna ändå.
Jag har monterat Ikea, Epoq, Ktichn, Vedum innan, så jag var ganska lättsåld på dom när vi hade kikat på deras utställningskök i Sthlm då jag tyckte att det kändes som bra kvaliité till ett realistiskt pris
Vi jämförde med Ikea och Hth, en låg och en hög för att ha något att gå på. Vi har lyckats landa in ganska bra i pris, dock så var detta i våras så det har säkert varit någon höjning. Iofs säkert på Ikea också
Dom har inte varit snåla på att skicka täcksidor eller extra material. Så det har varit riktigt gött att känna att man kan kapa fel utan att man måste få en ny täcksida inom x antal dagar eller veckor som det brukar bli
Vi jämförde med Ikea och Hth, en låg och en hög för att ha något att gå på. Vi har lyckats landa in ganska bra i pris, dock så var detta i våras så det har säkert varit någon höjning. Iofs säkert på Ikea också
Dom har inte varit snåla på att skicka täcksidor eller extra material. Så det har varit riktigt gött att känna att man kan kapa fel utan att man måste få en ny täcksida inom x antal dagar eller veckor som det brukar bli
Klicka här för att svara