Davidbagare
Ja, det var nåt av det prydligaste jag sett under en diskbänk!
Vad är det som är förberett nere till höger med genomgång i golv samt rörhållare på bakvägggen?
 
T
Med tanke på hur jävla snyggt det är gjort så behöver du inte tänka så mkt på att han kommer göra fel med diskmaskinen.
Skulle ge tipset att inte ligga på honom så mkt alls mer än att säga vad du vill ha för något, för när man får tag på en hantverkare som gör så snygga jobb vill man inte tappa den!!!!!!!!

Nästan så du borde outa vem det är så andra får chansen till att anlita samma konstnär!!!!!!!!!
 
  • Gilla
Frunihuset20 och 2 till
  • Laddar…
prototypen prototypen skrev:
Gudars så snyggt. Är det bara någon sorts klet under de vita manschetterna så är det nog tätt.

Protte
oj vad bra att det set bra ut! många verkar skriva det ser bra ut!! det känns bra i alla fall!
jag vet inte vad du menar riktigt! det är typ någon silikon där rören går in i skåpet mot dom vita gummit mot röret! och så måste det vara har jag läst! eller vad menar du??
 
Ett exemplariskt diskbänksskåp må jag säga. Jag sparar bilden som inspiration till mitt eget utrymme under diskbänken. Så där vill jag också ha det.
 
Det runda som är långst in i högra hörnet är där genomföringarna till diskmaskin ska gå
 
Ja extra röret tar säkert ismaskinen.
 
T TechChad skrev:
Med tanke på hur jävla snyggt det är gjort så behöver du inte tänka så mkt på att han kommer göra fel med diskmaskinen.
Skulle ge tipset att inte ligga på honom så mkt alls mer än att säga vad du vill ha för något, för när man får tag på en hantverkare som gör så snygga jobb vill man inte tappa den!!!!!!!!

Nästan så du borde outa vem det är så andra får chansen till att anlita samma konstnär!!!!!!!!!
Oj okej! haha ja många verkar skriva att det ser väldigt bra ut! nästan så jag känner mig dum som frågar, för det verkar som allt är rätt.

eftersom du skriver så så ska jag kanske inte oroa mig! det verkar som att han är duktig! jag vet bara att man måste koppla diskmaskinen mot kranen! att är viktigt! men det verkar som på allas svar att det sert väldigt bra ut, ska nog inte tänka på det mer! tack!
 
Davidbagare Davidbagare skrev:
Ja, det var nåt av det prydligaste jag sett under en diskbänk!
Vad är det som är förberett nere till höger med genomgång i golv samt rörhållare på bakvägggen?
Oj! vad bra! många skriver att det ser väldigt bra ut! ska nog inte oroa mig!
efter vad alla säger så verkar det som att han vet vad han gör ! :D
 
nino nino skrev:
Det runda som är långst in i högra hörnet är där genomföringarna till diskmaskin ska gå
okej! jag har inte fått diskmaskinen just nu!
 
L lostinsweden skrev:
Ja extra röret tar säkert ismaskinen.
ja! jag börjar tro det också!
 
Rörpoesi :love:. Så vackert att man får tårar i ögonen!
 
S Ssbek skrev:
Hej, håller på att renoverar köket lite och min rörmontör har förberett i mitt köksskåp innan bänkskivan har hunnit komma på plats.
Jag väntar på bänkskivan som inte har kommit än men min rörmontör förberedde innan han ska koppla in allt när den kommer.
har sagt att jag vill ha allt enligt säker vatten och jag vill bara att ni tar en titt på om det ser bra ut eller om det är något som måste åtgärdas nästa gång han kommer och ska montera kranen när bänkskivan är på plats.

tack, mvh!

[bild]

Det här är sjukt bra gjort… Köp en skumpa åt din röris.

Mvh/ själv röris
 
  • Gilla
bsn
  • Laddar…
S Ssbek skrev:
ja! jag börjar tro det också!
Helt off topic men.... Skriker du när du pratar oxå?
Väldigt snyggt vvs jobb btw.
 
  • Gilla
bsn
  • Laddar…
Krilleman
Inte ett öga i #rörmokerihimelen är torrt.
Fasiken vad fint utfört.

Och mycket riktigt är det diskmaskinens genomföringar som är den gråa "pucken" ner till höger.

Om man ska kanske "klaga" på något är varför det saknas avstängningsventiler upp mot blandaren?!

I övrigt är det svinbra!
 
  • Gilla
Frunihuset20 och 2 till
  • Laddar…
avslöja gärna firmans/hantverkarens namn. Många skulle vilja anlita honom
 
  • Gilla
RiKr och 2 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.