12 307 läst ·
45 svar
12k läst
45 svar
är mitt nya köksskåp enl. säker vatten?
Med tanke på hur jävla snyggt det är gjort så behöver du inte tänka så mkt på att han kommer göra fel med diskmaskinen.
Skulle ge tipset att inte ligga på honom så mkt alls mer än att säga vad du vill ha för något, för när man får tag på en hantverkare som gör så snygga jobb vill man inte tappa den!!!!!!!!
Nästan så du borde outa vem det är så andra får chansen till att anlita samma konstnär!!!!!!!!!
Skulle ge tipset att inte ligga på honom så mkt alls mer än att säga vad du vill ha för något, för när man får tag på en hantverkare som gör så snygga jobb vill man inte tappa den!!!!!!!!
Nästan så du borde outa vem det är så andra får chansen till att anlita samma konstnär!!!!!!!!!
oj vad bra att det set bra ut! många verkar skriva det ser bra ut!! det känns bra i alla fall!prototypen skrev:
jag vet inte vad du menar riktigt! det är typ någon silikon där rören går in i skåpet mot dom vita gummit mot röret! och så måste det vara har jag läst! eller vad menar du??
Ja extra röret tar säkert ismaskinen.
Oj okej! haha ja många verkar skriva att det ser väldigt bra ut! nästan så jag känner mig dum som frågar, för det verkar som allt är rätt.T TechChad skrev:Med tanke på hur jävla snyggt det är gjort så behöver du inte tänka så mkt på att han kommer göra fel med diskmaskinen.
eftersom du skriver så så ska jag kanske inte oroa mig! det verkar som att han är duktig! jag vet bara att man måste koppla diskmaskinen mot kranen! att är viktigt! men det verkar som på allas svar att det sert väldigt bra ut, ska nog inte tänka på det mer! tack!
Oj! vad bra! många skriver att det ser väldigt bra ut! ska nog inte oroa mig!Davidbagare skrev:
efter vad alla säger så verkar det som att han vet vad han gör !
S Ssbek skrev:Hej, håller på att renoverar köket lite och min rörmontör har förberett i mitt köksskåp innan bänkskivan har hunnit komma på plats.
Jag väntar på bänkskivan som inte har kommit än men min rörmontör förberedde innan han ska koppla in allt när den kommer.
har sagt att jag vill ha allt enligt säker vatten och jag vill bara att ni tar en titt på om det ser bra ut eller om det är något som måste åtgärdas nästa gång han kommer och ska montera kranen när bänkskivan är på plats.
tack, mvh!
[bild]
Det här är sjukt bra gjort… Köp en skumpa åt din röris.
Mvh/ själv röris
Inte ett öga i #rörmokerihimelen är torrt.
Fasiken vad fint utfört.
Och mycket riktigt är det diskmaskinens genomföringar som är den gråa "pucken" ner till höger.
Om man ska kanske "klaga" på något är varför det saknas avstängningsventiler upp mot blandaren?!
I övrigt är det svinbra!
Fasiken vad fint utfört.
Och mycket riktigt är det diskmaskinens genomföringar som är den gråa "pucken" ner till höger.
Om man ska kanske "klaga" på något är varför det saknas avstängningsventiler upp mot blandaren?!
I övrigt är det svinbra!