Hej, håller på att renoverar köket lite och min rörmontör har förberett i mitt köksskåp innan bänkskivan har hunnit komma på plats.
Jag väntar på bänkskivan som inte har kommit än men min rörmontör förberedde innan han ska koppla in allt när den kommer.
har sagt att jag vill ha allt enligt säker vatten och jag vill bara att ni tar en titt på om det ser bra ut eller om det är något som måste åtgärdas nästa gång han kommer och ska montera kranen när bänkskivan är på plats.

tack, mvh!

Rörmontörens förberedda installation i ett köksskåp väntar på bänkskivan, med ledningar och avloppsrör.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
  • Wow
sinuslinus och 5 till
  • Laddar…
Det är inte ofta man ser ett sådant prydligt och noggrant arbete, grattis!
 
  • Gilla
tergo och 10 till
  • Laddar…
Jonatan79 Jonatan79 skrev:
Det är inte ofta man ser ett sådant prydligt och noggrant arbete, grattis!
haha! jaså! tack,
det ser bra ut. men vet du säker vatten godkänd?
 
Ja, allt ser rätt ut, ingen diskmaskin?
 
  • Gilla
Screew
  • Laddar…
Jonatan79 Jonatan79 skrev:
Ja, allt ser rätt ut, ingen diskmaskin?
Okej!!!!
vad bra!!!
jo diskmaskin ska jag ha har inte fått den levererad just nu bara!
 
Jonatan79 Jonatan79 skrev:
Ja, allt ser rätt ut, ingen diskmaskin?
vet du varför det kommer 3 rör???
varför har han dragit ett extra rör som går ihop med det andra röret?? är det för att få mer tryck där?
för jag sa att jag hade dåligt tryck förut innan renoveringen.
 
Vet inte, kanske till diskmaskinen pga trycket, fråga rörisen.
 
S
Väldigt snyggt, någon med yrkesstolthet!
 
Jonatan79 Jonatan79 skrev:
Vet inte, kanske till diskmaskinen pga trycket, fråga rörisen.
Okej tack kanske är så!!
för det var det jag tyckte va konstigt att det är tre rör! förut gick det bara in 2 rör!
jag ska fråga han då!
 
Det var snyggt gjort och bra jobbat. 3de rör ledar säker till något annat typ en vattenutkastare eller nåt kanske?
 
L lostinsweden skrev:
Det var snyggt gjort och bra jobbat. 3de rör ledar säker till något annat typ en vattenutkastare eller nåt kanske?
Jag vet inte! kanske måste fråga honom! Är det inte till diskmaskinen? tyckte det verkade konstigt bara att rören går ihop bara, förut var det bara två rör liksom! tänkte om det hade med trycket att göra!

Men vad bra många har svarat att det ser bra ut då känns det bra i alla fall!
får fråga han varför det är tre rör!
 
Man brukar koppla in diskmaskin på köksblandaren. Om inte så ska den har egen avstängning men har för mig den ska vara synligt/lätt tillgängligt.
 
P
Jäklar, så vackert skulle man ha det i sitt skåp! Grattis
 
Gudars så snyggt. Är det bara någon sorts klet under de vita manschetterna så är det nog tätt.

Protte
 
L lostinsweden skrev:
Man brukar koppla in diskmaskin på köksblandaren. Om inte så ska den har egen avstängning men har för mig den ska vara synligt/lätt tillgängligt.
Juste!! jag har fixat kylskåp med vatten i sig!! kanske röret gå till vattnet i kylskåpet!!
ja jag har läst att man måste koppla diskmaskin till kranen!! det var därför jag undra om det här var godkänt!! jag trodde kanske det nya röret gick till diskmaskinen!! och har läst att man inte får koppla det direkt på ledningen! utan på kranen! det var därför jag undra om det här var godkänt!
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.