Hej, håller på att renoverar köket lite och min rörmontör har förberett i mitt köksskåp innan bänkskivan har hunnit komma på plats.
Jag väntar på bänkskivan som inte har kommit än men min rörmontör förberedde innan han ska koppla in allt när den kommer.
har sagt att jag vill ha allt enligt säker vatten och jag vill bara att ni tar en titt på om det ser bra ut eller om det är något som måste åtgärdas nästa gång han kommer och ska montera kranen när bänkskivan är på plats.
tack, mvh!
Jag väntar på bänkskivan som inte har kommit än men min rörmontör förberedde innan han ska koppla in allt när den kommer.
har sagt att jag vill ha allt enligt säker vatten och jag vill bara att ni tar en titt på om det ser bra ut eller om det är något som måste åtgärdas nästa gång han kommer och ska montera kranen när bänkskivan är på plats.
tack, mvh!
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Det var snyggt gjort och bra jobbat. 3de rör ledar säker till något annat typ en vattenutkastare eller nåt kanske?
Jag vet inte! kanske måste fråga honom! Är det inte till diskmaskinen? tyckte det verkade konstigt bara att rören går ihop bara, förut var det bara två rör liksom! tänkte om det hade med trycket att göra!L lostinsweden skrev:
Men vad bra många har svarat att det ser bra ut då känns det bra i alla fall!
får fråga han varför det är tre rör!
Man brukar koppla in diskmaskin på köksblandaren. Om inte så ska den har egen avstängning men har för mig den ska vara synligt/lätt tillgängligt.
Medlem
· Västerbottens län
· 18 047 inlägg
Gudars så snyggt. Är det bara någon sorts klet under de vita manschetterna så är det nog tätt.
Protte
Protte
Juste!! jag har fixat kylskåp med vatten i sig!! kanske röret gå till vattnet i kylskåpet!!L lostinsweden skrev:
ja jag har läst att man måste koppla diskmaskin till kranen!! det var därför jag undra om det här var godkänt!! jag trodde kanske det nya röret gick till diskmaskinen!! och har läst att man inte får koppla det direkt på ledningen! utan på kranen! det var därför jag undra om det här var godkänt!
