P
Jonatan79 Jonatan79 skrev:
Ok, så helt ok om jag kommer med shorts och kanske flipflops på ditt bröllop?
Du kan komma i de kläderna till mitt. Jag bryr mig inte om vad folk har på sig om de kommer på bröllop.
Jag tycker det rent av är lite löjligt med de som kräver en kostym. Jag har en hängande i garderoben till just bröllop och min 30 års fest.
Men de var 7 år sen jag såg den :P

Ta du hawaiiskjorta, shorts och flip flop.
 
Skulle jag aldrig göra. Har inte en enda tatuering att visa upp seddu ;)
 
P
Jonatan79 Jonatan79 skrev:
Skulle jag aldrig göra. Har inte en enda tatuering att visa upp seddu ;)
Går bra med kritvit hud med. :D
Då är du kanske unik.
 
Rkarlsson skrev:
Du kan komma i de kläderna till mitt. Jag bryr mig inte om vad folk har på sig om de kommer på bröllop.
Jag tycker det rent av är lite löjligt med de som kräver en kostym. Jag har en hängande i garderoben till just bröllop och min 30 års fest.
Men de var 7 år sen jag såg den :p

Ta du hawaiiskjorta, shorts och flip flop.
Kostym är färskvara. Modet ändras
 
P
AndersMalmgren AndersMalmgren skrev:
Kostym är färskvara. Modet ändras
Ja det blir nog ingen mer. Får bli en skjorta och sjyssta shorts vid tillställningar vår-höst.
 
  • Gilla
  • Haha
[SKPG]Zamora och 2 till
  • Laddar…
K
Rkarlsson skrev:
Ja det blir nog ingen mer. Får bli en skjorta och sjyssta shorts vid tillställningar vår-höst.
Räcker gott. Jag äger inte ens någon kostym längre . Har inget behov av någon heller.
 
  • Gilla
Anonymiserad 239657
  • Laddar…
AndersMalmgren AndersMalmgren skrev:
Kostym är färskvara. Modet ändras
Om kostymerna har ändrats märkbart under din tid då måste du ha köpt din konfirmationskostym senast 1939. Du är alltså född på 1920-talet. Det skulle innebära att du överträffar Paul på sågen. Han gick slutgiltigt i pension i höstas efter en arbetskarriär som började på ett bygge sommaren 1938. Men du verkar arbeta ännu.
Det här skulle överensstämma med din syn på arbetarklass...... och tatueringar... och mycket annat.
 
H heimlaga skrev:
Om kostymerna har ändrats märkbart under din tid då måste du ha köpt din konfirmationskostym senast 1939. Du är alltså född på 1920-talet. Det skulle innebära att du överträffar Paul på sågen. Han gick slutgiltigt i pension i höstas efter en arbetskarriär som började på ett bygge sommaren 1938. Men du verkar arbeta ännu.
Det här skulle överensstämma med din syn på arbetarklass...... och tatueringar... och mycket annat.
Min studentkostym från 1999 är helt omodern idag
 
Hus tomte
Anders e Anders låt han leva i sin egna lilla bubbla av bomull

killen har inte ens råd å klippa sina kids

så låt han leva i sin bubbla i Vasa stan
 
Hus tomte Hus tomte skrev:
Anders e Anders låt han leva i sin egna lilla bubbla av bomull

killen har inte ens råd å klippa sina kids

så låt han leva i sin bubbla i Vasa stan
Det kan ske in te är en frå ga om peng ar
 
  • Gilla
Jonatan79
  • Laddar…
Hus tomte
AndersMalmgren AndersMalmgren skrev:
Det kan ske in te är en frå ga om peng ar
Kanske inte. Vem bryr sej:sleep:

Men ja skiter egentligen i vilket;)

du verkar va en skön människa som kanske inte hittat dej själv ännu.
Me tanke på alla inlägg.

är du verkligen så säker som du verkar :thinking:

för ett gäng år sen så låg ja me min lilla jolle vid Strandvägen för ja kom inte under djurgårdsbron..

d va gamla goda tider d

off topic

targan slog i bron.
Halva jollen låg under bron
 
Redigerat:
Patrik440
Å vad snyggt.. .. eller inte..
Person med bandana och en synlig tatuering på huvudet under upplyft hår.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
lars_stefan_axelsson
  • Laddar…
snyggt, kanske inte men man ser ju jättesmart ut? Eller?
 
En före detta skolkamrats fru har en tatuering mitt i ansiktet och jag skulle bedöma henne som intelligent och driftig efter vad jag har sett.
Man kan inte hålla på och anpassa sig efter alla människors fördomar. Då blir det bara teater av livet och ingenting blir som man vill.
Vill folk tatuera sig i ansiktet för sin egen skull så får de gärna göra det. Det stör inte mig. Även om jag själv är helt otatuerad och tänker fortsätta med det.
 
  • Gilla
Bonzo2000
  • Laddar…
Patrik440
MathiasS MathiasS skrev:
men man ser ju jättesmart ut? Eller?
Nä, jag brukar tänka att det inte står riktigt rätt till när man ser någon som har en massa kladd i ansiktet.
Sedan finns det ju de som är jättetrevliga å så fastän de ser ut som de åkt torktumlare tillsammans men en ask med kritor.
 
  • Gilla
  • Haha
Blodsoppen och 2 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.