31 759 läst ·
379 svar
32k läst
379 svar
Är du för eller emot tatueringar?
Du kan komma i de kläderna till mitt. Jag bryr mig inte om vad folk har på sig om de kommer på bröllop.Jonatan79 skrev:
Jag tycker det rent av är lite löjligt med de som kräver en kostym. Jag har en hängande i garderoben till just bröllop och min 30 års fest.
Men de var 7 år sen jag såg den
Ta du hawaiiskjorta, shorts och flip flop.
Renoverare
· Stockholm
· 20 213 inlägg
Kostym är färskvara. Modet ändrasRkarlsson skrev:Du kan komma i de kläderna till mitt. Jag bryr mig inte om vad folk har på sig om de kommer på bröllop.
Jag tycker det rent av är lite löjligt med de som kräver en kostym. Jag har en hängande i garderoben till just bröllop och min 30 års fest.
Men de var 7 år sen jag såg den![]()
Ta du hawaiiskjorta, shorts och flip flop.
Om kostymerna har ändrats märkbart under din tid då måste du ha köpt din konfirmationskostym senast 1939. Du är alltså född på 1920-talet. Det skulle innebära att du överträffar Paul på sågen. Han gick slutgiltigt i pension i höstas efter en arbetskarriär som började på ett bygge sommaren 1938. Men du verkar arbeta ännu.AndersMalmgren skrev:
Det här skulle överensstämma med din syn på arbetarklass...... och tatueringar... och mycket annat.
Renoverare
· Stockholm
· 20 213 inlägg
Min studentkostym från 1999 är helt omodern idagH heimlaga skrev:Om kostymerna har ändrats märkbart under din tid då måste du ha köpt din konfirmationskostym senast 1939. Du är alltså född på 1920-talet. Det skulle innebära att du överträffar Paul på sågen. Han gick slutgiltigt i pension i höstas efter en arbetskarriär som började på ett bygge sommaren 1938. Men du verkar arbeta ännu.
Det här skulle överensstämma med din syn på arbetarklass...... och tatueringar... och mycket annat.
Renoverare
· Stockholm
· 20 213 inlägg
Hus tomte
Verktygstokig
· Södra Stockholm
· 671 inlägg
Hus tomte
Verktygstokig
- Södra Stockholm
- 671 inlägg
Kanske inte. Vem bryr sejAndersMalmgren skrev:
Men ja skiter egentligen i vilket
du verkar va en skön människa som kanske inte hittat dej själv ännu.
Me tanke på alla inlägg.
är du verkligen så säker som du verkar
för ett gäng år sen så låg ja me min lilla jolle vid Strandvägen för ja kom inte under djurgårdsbron..
d va gamla goda tider d
off topic
targan slog i bron.
Halva jollen låg under bron
Redigerat:
En före detta skolkamrats fru har en tatuering mitt i ansiktet och jag skulle bedöma henne som intelligent och driftig efter vad jag har sett.
Man kan inte hålla på och anpassa sig efter alla människors fördomar. Då blir det bara teater av livet och ingenting blir som man vill.
Vill folk tatuera sig i ansiktet för sin egen skull så får de gärna göra det. Det stör inte mig. Även om jag själv är helt otatuerad och tänker fortsätta med det.
Man kan inte hålla på och anpassa sig efter alla människors fördomar. Då blir det bara teater av livet och ingenting blir som man vill.
Vill folk tatuera sig i ansiktet för sin egen skull så får de gärna göra det. Det stör inte mig. Även om jag själv är helt otatuerad och tänker fortsätta med det.
Patrik440
Laddtryckare
· V-götaland
· 1 601 inlägg
Patrik440
Laddtryckare
- V-götaland
- 1 601 inlägg

