tycker att allt över 145mm är egentligen skit panel, på grund av att många använder inte det.
panelen ligger och spricker i lagrena hos byggföretagen. vilket gör att man måste sortera om man ska ha perfekta bräder.
Dom där avspännings spårerna är ju totalt värdelösa. Dom sitter enbart där för att se exlusivare ut. För att släppa spänningarna måste de var minst 50% av virket.
Dom där avspännings spårerna är ju totalt värdelösa. Dom sitter enbart där för att se exlusivare ut. För att släppa spänningarna måste de var minst 50% av virket.