Har en kille som skall ordna ett bad åt oss i källaren.
Vi har betong väggar i källaren.
Han har rivit ut det gammla badkaret och knackat ner all gammal puts.
Nu skall han putsa på nytt, lägga tätskikt, fix, kakel och sedan fogarna.
Är detta riktigt? Är så rädd för att dt skall bli fel.
Mvh Greenis
 
I källare ska det helst inte ligga tätskikt mer än i duschdelen..
 
Ok, vet ej vad han tänkt men verkar det riktigt i övrigt?
 
Det lilla du skriver låter rätt och riktigt.
 
Ja, det är så man brukar göra....Bara han vet vad han håller på med så...Det finns flera olika sätt att gå tillväga på. Vad är du rädd att han ska göra fel på??
 
Jag är egentligen inte rädd att han skall göra fel men jag vill gärna kunna kolla så att han gör dom momenten han har sakt. Jag har en bekant som fick fuktskader i sitt nyrenoverade badrum och det blev dyrt. Det är inte samma person som gör mitt bad.
Tack för svar.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.