Jag har ganska stor carport och stenläggaren har först lagt bergkross 0-18 och sedan sand på partiet under carporten.
Partiet utanför carporten och fram till gatan vill han bara lägga bergkross 0-18 och lägga plattor på det bara för att det ska vara "extra hårt", alltså ingen sand där.
Sedan har jag en liten gång på sidan (endast gående/cyklister) där har han endast lagt sand för där kommer inte bilar och där behövs inte bergkross menar han. ( Denna parti är under tak)
Är allt detta verkligen ok?
Sedan vill han använda "stamp" istället för "padda" på partier som inte är nära huset. Vilket avstånd från huset är ok att använda stamp? Enligt honom är den väldigt kraftig.