F
lunnabo lunnabo skrev:
Nej, den gubben går jag inte på.
Påven har inte skägg.
Slangvindan finns.

Att Nötegårdsgubben duckar frågan med snömos är tydligt.
Det handlar inte ens om en slangvinda utan om en nergrävd kabel …… om det handlar om att nån bidrar med snömos alltså.
 
  • Gilla
Anonymiserad 405730
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.