Mitt konvektorelement Aermec har varit kallt i många år. Är det denna ventil som spökar? Är det en ventil eller riskerar jag något om jag testar att vrida den?
Det där som du har skruvmejseln emot är luftningen. Kan ju vara att du har luft i den då den som du säger inte fungerar. Se om du får ut luft om du öppnar den
Tack! Kommer mörkt vatten från ena och ljust från andra. misstänker att flödet är dåligt då nya rör, med mindre dimension, kopplats på äldre mkt grövre rör. Jag ska testa dra ned värmen på samma slinga och se om något ändras…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.