Hej,Är det nån som vet vad brunnen nedan är för sorts avlopp? Behöver den skötsel på nåt sätt? Jag tror den är från mitten på 90-talet, det står vatten och lite gojs i botten, ca 1,5 m ned. För övrigt har jag inget kommunalt men även en trekammarbrunn och en smalare brunn bredvid.