D
Redigerat:
D datja skrev:
Så den här spisen är alltså lika idiotisk som de boschar vilka har figurerat i flera trådar med missnöjda köpare?

På boschspisarna kunde man dock se att en fas var blindparkerad i spisens plint. Man skulle vilja se kopplingsplinten på denna Siemens.
Bosch och Siemens är samma prylar. Det är bara emblemet som skiljer.

D
D Daniel 109 skrev:
Bosch och Siemens är samma prylar. Det är bara emblemet som skiljer.
Jo, jag vet, men alla spisar därifrån är väl inte lika dumma?

Sikta på något annat fabrikat, det finns dom som inte är lika "dumma". Jag blev "lurad" när jag köpte ny spis (Bosch) för några månader sedan och har i min tur "lurat" spisen, som överraskade mig med att frekvent slå på och av plattorna när jag använde lite mer effekt på flera plattor. Innan jag fattade vad den höll på med höll jag på och skicka tillbaka "skiten".

D
E elmont skrev:
Sikta på något annat fabrikat, det finns dom som inte är lika "dumma". Jag blev "lurad" när jag köpte ny spis (Bosch) för några månader sedan och har i min tur "lurat" spisen, som överraskade mig med att frekvent slå på och av plattorna när jag använde lite mer effekt på flera plattor. Innan jag fattade vad den höll på med höll jag på och skicka tillbaka "skiten".
Hur "lurade" du spisen? Sa till att den hade 20A-säkrats? Hur går det då med dina 10A-säkringar?

Jag bytte i till 16A då jag förstod hur det hängde ihop och ljög att det var 20A. Och det verkar fungera.

• Gilla
sebsir
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.