Beställde en ny ytterdörr från ett snickeri, har nu fått hem den men är inte helt nöjd.
Företaget påstår att spröjsen måste ha dessa glipor pga av kapillärkraften och för att vattnet inte skall stanna kvar.
Vad tycker ni?
Företaget påstår att spröjsen måste ha dessa glipor pga av kapillärkraften och för att vattnet inte skall stanna kvar.
Vad tycker ni?
Klicka här för att svara


