Hej
Undrar om slangen i krypgrund är korrekt utfört. Personligen hade jag monterat den hela vägen, nu går den som vågor och är böjd. Blir det svårare för vattnet att ta sig uppför?
Undrar om slangen i krypgrund är korrekt utfört. Personligen hade jag monterat den hela vägen, nu går den som vågor och är böjd. Blir det svårare för vattnet att ta sig uppför?
Klicka här för att svara



