P Peter_K #1 Medlem · Stuvsta, Huddinge · 2 915 inlägg 26 apr 2011 18:37 Peter_K Medlem Stuvsta, Huddinge 2 915 inlägg 26 apr 2011 18:37 #1 Var upp och kikade vad takläggarna har gjort under dagen och blev lite fundersam på underlagspappen vid takkupan. Kan man inte göra det lite bättre? ser ju ut som vatten kan leta sig in under pappen. Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder
Var upp och kikade vad takläggarna har gjort under dagen och blev lite fundersam på underlagspappen vid takkupan. Kan man inte göra det lite bättre? ser ju ut som vatten kan leta sig in under pappen.
Swappe #2 Medlem · 295 inlägg 27 apr 2011 08:36 Swappe Medlem 295 inlägg 27 apr 2011 08:36 #2 Spontant ser det lite "haffsigt" ut och borde gå att göra bättre?
P Peter_K #3 Medlem · Stuvsta, Huddinge · 2 915 inlägg 27 apr 2011 08:44 Peter_K Medlem Stuvsta, Huddinge 2 915 inlägg 27 apr 2011 08:44 #3 Har pratat med takläggarna nu och det var inte färdiggjort så jag känner mig lugn nu.