Jag önskar lite hjälp med att känna igen en plugg. Jag passade på att beställa 2 st Vatette-pluggar för 10mm klämringskopplingar (RSK 1945955), när jag ändå beställde annat på en webbshop. Detta var vad jag fick:
Den högra är någon noname med helt fel vinkel. På den vänstra är vinkeln rimlig, men jag har inte någon ledig koppling att testa den på. Då jag bara använt Vatettes 12mm- och 15mm-pluggar tidigare, som faktiskt ser lite annorlunda ut, undrar jag om den vänstra ändå kan vara en 10mm Vatette-plugg?
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Den högra är någon noname med helt fel vinkel. På den vänstra är vinkeln rimlig, men jag har inte någon ledig koppling att testa den på. Då jag bara använt Vatettes 12mm- och 15mm-pluggar tidigare, som faktiskt ser lite annorlunda ut, undrar jag om den vänstra ändå kan vara en 10mm Vatette-plugg?
Som jag skrev, blev det flera fel vid beställningen, men jag kan nu berätta att efter mycket mailande fram och tillbaka med en kundtjänst som fick jobba en del, ordnade det sig ändå till slut, om än efter närmare ett par veckors tid.
Klicka här för att svara