Status
Inte öppen för fler kommentarer.
haddirajan skrev:
Anfall är bästa försvar...

Jag tror man blir forumgud om man har skickat en massa inlägg, så enkelt kan det vara. Dock osäker på det. Kanske har jag också skrivit det lite ironiskt?
Men kan människan ha som högsta önskan att få vara med i Big Brother, så kan han även sukta efter att vara forumgud.

OK. Då förstår jag. Jag trodde - av Robert_Maria's - inlägg att dömma - att man skulle besitta vissa kunskaper för att upphöjas till detta efterlängtade? stadie ;)

Jag håller i sådant fall helt med om att det är inte kvantitet som räknas utan kvalité!

Jag kanske ska ändra min signatur till något ironiskt typ: "När jag blir stor ska jag bli Forumgud!" eller "Pratkvarnar = forumgudar" :D

Nej, åter till allvaret och trådens ämne. Det står naturligtvis var och en fritt att dokumentera sina husbyggen eller andra intressen på hemsidor och bloggar.
Men när det hela verkar gå ut på att locka besökare för att få fina "besökssiffror" hänger jag inte med längre... Såvida man inte har reklamfinansiering på sidan förstås...

Ett annat knep är förstås att besöka sin egna sida/blogg ett antal gånger per dygn... det lär nog bättra på statistiken väsentligt ;)

Spiderman skrev:
Ett annat knep är förstås att besöka sin egna sida/blogg ett antal gånger per dygn... det lär nog bättra på statistiken väsentligt ;)
Jo visst gör det det, om man inte har både räknare och statistik som bara räknar unikt IP/dag. ;)

Nu tror jag att vi har diskuterat klart det här ämnet och stänger tråden.

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.