Staffans2000
D datadavid skrev:
Nåt slags hum får man ändå ha. Det är därför vi rörisar har så överjävligt betalt
Inte alls!
Det är för att efterfrågan är större än tillgången.
Lite som det nyuppkomnana dasspapperssyndromet.

• Gilla
Tomtom79
  • Laddar…
Staffans2000 Staffan2000 skrev:
Inte alls!
Det är för att efterfrågan är större än tillgången.
Lite som det nyuppkomnana dasspapperssyndromet.
Ärligt talat är timlönen den futtiga biten. Rörisar på bra firmor har överjävligt betalt och fina bonusar och ackord för att de monterar såna volymer att firman får bra rabatter hos grossisten, så de i sin tur kan ge kund bättre rabatter än konkurrenten och räkna hem fler jobb. I korthet.

Redigerat:
kulle
D datadavid skrev:
Ärligt talat är timlönen den futtiga biten. Rörisar på bra firmor har överjävligt betalt och fina bonusar och ackord för att de monterar såna volymer att firman får bra rabatter hos grossisten, så de i sin tur kan ge kund bättre rabatter än konkurrenten och räkna hem fler jobb. I korthet.
Du borde starta en egen tråd där du kan lufta dina ideer o tankar, för i denna tråden har du ju inte tillfört något som kan hjälpa TS

• Gilla
Tomtom79 och 3 till
  • Laddar…
kulle kulle skrev:
Du borde starta en egen tråd där du kan lufta dina ideer o tankar, för i denna tråden har du ju inte tillfört något som kan hjälpa TS
Jo, om du hade fattat vad jag skrev så uppmanade jag honom att skaffa sig ett hum om vad han pysslar med innan han vattenfyller sitt hus.

kulle
Jo jag fattade, gjorde du....?

• Gilla
Tomtom79
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.