Utan att vara säker så gissar jag att den ena fasen som går via säkring ger spänning till själva sändaren sen är de andra plintarna bara stumma plintar så du slipper skarva dom med toppklämmor eller liknande , det är gjort så man bara kan klippa kabeln och koppla in sändaren och sen fortsätta till spisen/hällen .....typ
 
L
Den ser okapslad ut och måste ha en kapsling , var sätta den ?
 
tommib
Så kan det också vara. Spänning till sändaren plockas definitivt ut via L1/säkringen men frågan är hur den detekterar att en belastning om minst 200W kopplats in? Spänningsfall? Nej, jag gissar på magnetfältssensor på andra sidan kortet.
 
tommib
L Liteavvarje skrev:
Den ser okapslad ut och måste ha en kapsling , var sätta den ?
Den kommer i en plastlåda enligt manualen.
 
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.