T
Hej!

På övervåningen har vi en fläktkonvektor från Sabiana som kommer att bytas ut till en konvektor med dubbla element för att leverera både frikyla och värme. Ut åker då nuvarande konvektor. Min undran är om denna är värd att försöka sälja eller om det bara är att kassera? Inköpsår är 2006 men eftersom den installerades av förra ägaren är jag osäker på modell och inköpspris. Tänkte höra om någon har koll, annars får jag helt enkelt prova blocket.. eller åvc :D Tack på förhand!
 
  • Sabiana-fläktkonvektor installerad vid vägg ovanför parkettgolv i ett rum.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.