Hej!
På övervåningen har vi en fläktkonvektor från Sabiana som kommer att bytas ut till en konvektor med dubbla element för att leverera både frikyla och värme. Ut åker då nuvarande konvektor. Min undran är om denna är värd att försöka sälja eller om det bara är att kassera? Inköpsår är 2006 men eftersom den installerades av förra ägaren är jag osäker på modell och inköpspris. Tänkte höra om någon har koll, annars får jag helt enkelt prova blocket.. eller åvc

Tack på förhand!