Vår Siemens diskmaskin har kort i 10 år utan problem. Satt en liten Cylinda i stugan och aquastop slutade fungerar. Maskinen är inte ens 2 år gammal. Tur vi kunde få det på garanti men ändå hade man förväntat bättre livstid på grejorna. Är det vanligt och är de av dåliga kvalité?