Vår Siemens diskmaskin har kort i 10 år utan problem. Satt en liten Cylinda i stugan och aquastop slutade fungerar. Maskinen är inte ens 2 år gammal. Tur vi kunde få det på garanti men ändå hade man förväntat bättre livstid på grejorna. Är det vanligt och är de av dåliga kvalité?
 
P
L lostinsweden skrev:
Vår Siemens diskmaskin har kort i 10 år utan problem. Satt en liten Cylinda i stugan och aquastop slutade fungerar. Maskinen är inte ens 2 år gammal. Tur vi kunde få det på garanti men ändå hade man förväntat bättre livstid på grejorna. Är det vanligt och är de av dåliga kvalité?
Ja de görs i Turkiet så helt normalt
 
  • Gilla
lostinsweden
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.