Hej.
Köpte en sådan poolvärmepump.I installationsmanualen står det den ska bultas fast i ungerlaget med M10 skruvar men pumpen står på plastfötter,ingen möjlighet alls för fastskruvning.Pumpen väger en del så kanske den blir stabil ändå.
Låta den bara stå på markplattor?
Mvh