Hela badrummet är färdigtätat och kaklat och fixturen ställs alltså i "vått" område för att byggas in. Ska jag smacka på tätskikt på aquaboarden som jag bygger in fixturen i, eller blir det over-kill? Hur mycket suger en otätad skiva åt sig (om jag ställer mig och spolar på den kaklade fixturen) och kan den släppa ifrån sig det från en någorlunda stängd låda?