38 949 läst ·
399 svar
39k läst
399 svar
Apropå pinnen i/på affären !
Elektroniktokig
· skåne
· 712 inlägg
Det verkar som ni har fruktansvärt brått när ni handlar eller gör andra ärenden, är det tv som hägrar.
Allvetare
· Stockholm
· 3 063 inlägg
Nu har korttransaktionerna snabbats upp betydligt och tiden är nog till kortköparens fördel, förutsatt att man i en större butik. Dock är jag inte helt säker på att kortet vinner. I småbutiker däremot är cash snabbare. Men kortet är inte där för att det är snabbt utan smidigt.
Lite störande tycker jag det också är att kassapersonalen ganska ofta tittar sig förstrött omkring istället för att slå ut summan så man kan godkänna den i kortterminalen. Tar säkert flera sekunder onödig tid 
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden

