38 950 läst ·
399 svar
39k läst
399 svar
Apropå pinnen i/på affären !
Lyssna inte på de dåliga råden ovan. Ska du shoppa på allvar krävs helt andra kärror. Får jag föreslå en sån här?Hemmakatten skrev:
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Eller möjligen en sån här?
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Den är inte glömd...Markpersonalen på flygplatserna använder troligtvis pinnarna till att dirigera flygplanen med.
Dom där stackars piloterna i dessa stora plan ser ju inte att taxa runt på banan utan att någon vägleder dom.
Dom där stackars piloterna i dessa stora plan ser ju inte att taxa runt på banan utan att någon vägleder dom.
Ja den där är absolut inget för mig i alla fall.KnockOnWood skrev:
Jag har alltid haft som minikrav att kunna flyga till NY utan mellanlandning, så en räckvidd på minst 7000 km är kravet när jag shoppar ny jet.
Men då var ju inte MathiasS så fel ute med sina Chemtrails, rätt bransch åtminstone. Jag tror banne mig du besvarat frågan om var alla gamla pinnar tar vägen.Micro skrev:
Den är inte glömd!Alfredo skrev:
Jag anser att man bör lägga pinne både bakom och framför sina varor för att skydda dessa, dessutom ska streck koderna vara vända åt rätt håll och varorna uppställda med några cm mellanrum. Nån jäkla ordning måste vi väl ändå ha! Hoppas det uppmärksammas så det blir en valfråga så folket får säga sitt.
Hade du ett mellanrum på några dm? Annars förstår jag kassörskan, det är ju hennes paus mellan kunderna. Inget mellanrum, samma som en pinne, lika med ingen paus. Det är viktigt.Micro skrev:
Hobbyelektriker
· E
· 15 370 inlägg
Går man in på sis.se och söker på "kundpinne" får man ingen träff. Det måste vi snart göra något åt!!
Och hur förvånad blir man?Fotografen skrev:
Men på Wiki är dom uppdaterade.