Annars kan jag rekommendera G450, inte så vräkig att man behöver skämmas, men ändå ok komfort. Här med vår, så klart, engelska bil framför också :)

jaguar-xj-ultimate,-gulfstream-g450-161582.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
Hemmakatten skrev:
@KOW Njaa, det vete katten. Hur många säten har den? Måste ju rymma en del shoppingkassar. ;)
Lyssna inte på de dåliga råden ovan. Ska du shoppa på allvar krävs helt andra kärror. Får jag föreslå en sån här?

boeing747freighter_4.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


Eller möjligen en sån här?

antonov225.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
KnockOnWood skrev:
Kan vi glömma kundpinnen nu?
Den verkar rätt glömd. :p
 
Den är inte glömd...Markpersonalen på flygplatserna använder troligtvis pinnarna till att dirigera flygplanen med.
Dom där stackars piloterna i dessa stora plan ser ju inte att taxa runt på banan utan att någon vägleder dom.
 
Mikael_L
KnockOnWood skrev:
Hel rätt, man skall aldrig svika sin klass!
Upp till 6 passagerare, 780 km/h, 220 mil "räckvidd", 3,7 mijoner USD.
[länk]

Egentligen en trevlig överraskningspresent till någon man gillar :)


PS
Kan vi glömma kundpinnen nu?
Ja den där är absolut inget för mig i alla fall.

Jag har alltid haft som minikrav att kunna flyga till NY utan mellanlandning, så en räckvidd på minst 7000 km är kravet när jag shoppar ny jet.
 
Micro skrev:
Markpersonalen på flygplatserna använder troligtvis pinnarna till att dirigera flygplanen med.
Men då var ju inte MathiasS så fel ute med sina Chemtrails, rätt bransch åtminstone. Jag tror banne mig du besvarat frågan om var alla gamla pinnar tar vägen. :thumbup: Jag viste väl att vi hela tiden vara ganska on-topic, även om kanske inte alla insåg det. :)
 
  • Gilla
Micro
  • Laddar…
I
Alfredo skrev:
Den verkar rätt glömd. :p
Den är inte glömd!
Jag anser att man bör lägga pinne både bakom och framför sina varor för att skydda dessa, dessutom ska streck koderna vara vända åt rätt håll och varorna uppställda med några cm mellanrum. Nån jäkla ordning måste vi väl ändå ha! Hoppas det uppmärksammas så det blir en valfråga så folket får säga sitt.
 
  • Gilla
Anna_H
  • Laddar…
Jag testade med 2st pinnar efter varorna i dag när vi handlade frugan och jag.
Det var tyvärr bara frugan som reagerade o tyckte jag var en idiot :thumbdown: , hon i kassan märkte nog inte detta ens.:)
 
I
Micro skrev:
Jag testade med 2st pinnar efter varorna i dag när vi handlade frugan och jag.
Det var tyvärr bara frugan som reagerade o tyckte jag var en idiot :thumbdown: , hon i kassan märkte nog inte detta ens.:)
Hade du ett mellanrum på några dm? Annars förstår jag kassörskan, det är ju hennes paus mellan kunderna. Inget mellanrum, samma som en pinne, lika med ingen paus. Det är viktigt.
 
Går man in på sis.se och söker på "kundpinne" får man ingen träff. Det måste vi snart göra något åt!!
 
Jag hade bara ca 5cm mellan pinnarna (lagom för en treo tub eller dyl.)
 
I
Fotografen skrev:
Går man in på sis.se och söker på "kundpinne" får man ingen träff. Det måste vi snart göra något åt!!
Och hur förvånad blir man?
Men på Wiki är dom uppdaterade.:thumbup: http://sv.wikipedia.org/wiki/Kundpinne
 
I
Micro skrev:
Jag hade bara ca 5cm mellan pinnarna (lagom för en treo tub eller dyl.)
Nästan så du borde gå tillbaka och be om ursäkt.:mad:
 
thomasx skrev:
Annars kan jag rekommendera G450, inte så vräkig att man behöver skämmas, men ändå ok komfort. Här med vår, så klart, engelska bil framför också :)

[bild]
Vad gillar ni förresten garaget jag byggt? :)
 
För långt att gå.. och kassörskan tuggade så glatt på sitt tuggummi o brydde sig inte ett dugg.
Jag antar att dom är uttråkade av alla kunder som kommer o handlar.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.