2 318 läst ·
2 svar
2k läst
2 svar
Aprikost badrum som behöver fräschas till! Idéer tack
Vi har lite annat att ta tag i först men varje gång jag går in badrummet blir jag så less. Det är fräscht men så fult. Aprikosbeigt på väggarna och apriskot golv, inget kakel utan matta. En ful bård längst upp med bruna löv. En ful gammal bastudörr och ett takfönster med samma foder som runt toadörren= mörkbrunfärgat typ 80-tals trä. Taket är furu som blivit vitlaserat för mååånga år sen och är nästan furufärg igen. Hoppas ni får en bild framför er av hur det ser ut!
Nyrenoverat på 2000-talet av pensionärerna som bodde där innan med en vit stor möbel som är okej men inte mer.
Hur kan man på ett enkelt sätt, tillfälligt fixa detta?? Det jag tänker är väl att man kan måla allt trä till vitt? Inreda med handdukar? Eventuellt byta möbel + badkar+ toa till nåt mer modernt. Men det är ju inte heller gratis. Tipsa om allt ni kan komma på! Vore det kakel kunde man ju sätta upp lite roliga plastdekorer. Jag blir bara helt matt och kommer inte på nåt
Nyrenoverat på 2000-talet av pensionärerna som bodde där innan med en vit stor möbel som är okej men inte mer.
Hur kan man på ett enkelt sätt, tillfälligt fixa detta?? Det jag tänker är väl att man kan måla allt trä till vitt? Inreda med handdukar? Eventuellt byta möbel + badkar+ toa till nåt mer modernt. Men det är ju inte heller gratis. Tipsa om allt ni kan komma på! Vore det kakel kunde man ju sätta upp lite roliga plastdekorer. Jag blir bara helt matt och kommer inte på nåt
Klicka här för att svara