Efter att ha dödat slagborrmaskinen har jag nu införskaffat en borrhammare i stället. Då jag inte har några problem med min könsidentitet så inledde jag med att läsa instruktionsboken. Där står att man aldrig ska använda standardchucken till slagborrning (maskinen har både SDS- och standardchuck).
Innebär detta att jag kan säga adjö till mina gamla vanliga stenborrar och blir tvungen att köpa nya borrar för SDS-fäste? Vad händer om man kör vanliga borrar i standardchucken när man borrar i betong i stället? Sabbar man maskinen på nolltid då?