Rabbithole Johannes Carlsson skrev:
Jag som trodde att du blivit blockad en vända ;)
Välkommen tillbaka
Tack!
Ja, fast den här gången blev jag bannad på hela Internet :cool:
 
  • Gilla
  • Haha
Krilleman och 4 till
  • Laddar…
KnockOnWood KnockOnWood skrev:
Tack!
Ja, fast den här gången blev jag bannad på hela Internet :cool:
Oj, vad hade du skrivit då??? :thinking:
 
L Lidd skrev:
Oj, vad hade du skrivit då??? :thinking:
Som jag skrev i #13:
Skulle byta ADSL-leverantör och samtidigt byta kund från företaget till privatpersonen.
Och det tog tid! Exakt tre veckor faktiskt utan Internet.

Verkar som att Tele2 och Telia är väldigt rädda för att trampa varandra på tårna.
Hellre då ställa till besvär för kunden kanske?
 
Krilleman
KnockOnWood KnockOnWood skrev:
Hellre då ställa till besvär för kunden kanske?
Som vanligt då! :p
 
  • Gilla
KnockOnWood
  • Laddar…
P
KnockOnWood KnockOnWood skrev:
Så blev det dags för ett Da Capo!
...
Hoppas ni njutit av lugnet de gångna veckorna.
För nu är det slut på friden :giggle:
Jag hukar! :-) Tyckte väl det varit ovanligt lugnt häromkring.

Välkommen tillbaks!
 
  • Gilla
KnockOnWood
  • Laddar…
Det är jävligt trist att sitta på muggen med bara 4G-mottagning på mobilen och läsa byggahus. Då är ju en iPad bättre..
 
Det är klart avstressande att ta med padden på toa och låta det ta den tid det tar för det man är där för medan man svarar på e-post och surfar på BH.

Protte
 
ullberg
OT- dvs en s.k. Bai[/j]Pad

/U
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.