Grundstött
· Halland
· 28 345 inlägg
Grundstött
· Halland
· 28 345 inlägg
Som jag skrev i #13:L Lidd skrev:
Skulle byta ADSL-leverantör och samtidigt byta kund från företaget till privatpersonen.
Och det tog tid! Exakt tre veckor faktiskt utan Internet.
Verkar som att Tele2 och Telia är väldigt rädda för att trampa varandra på tårna.
Hellre då ställa till besvär för kunden kanske?
P
p.lundgren
Husägare
· Värmlänning vilse i Storstockholm
· 750 inlägg
p.lundgren
Husägare
- Värmlänning vilse i Storstockholm
- 750 inlägg
Medlem
· Södermanlands län0
· 983 inlägg
Det är jävligt trist att sitta på muggen med bara 4G-mottagning på mobilen och läsa byggahus. Då är ju en iPad bättre..
Medlem
· Västerbottens län
· 18 047 inlägg
Det är klart avstressande att ta med padden på toa och låta det ta den tid det tar för det man är där för medan man svarar på e-post och surfar på BH.
Protte
Protte
Klicka här för att svara
