När jag såg Bauhaus-skivorna första gången trodde jag att jag såg i syne. De är inte bara fula men också uselt gjorda med dåliga materialval.
Jag har ett epoxyprojekt som jag vill göra men det är värre än ett flodbord då det också innefattar "lastpallsvirke"... :D

• Haha
Pysslarn och 1 till
  • Laddar…
MultiMan MultiMan skrev:
Tyvärr inte:

[länk]

President Trump has signed an executive order granting TikTok a 75-day extension to comply with a law that requires a sale or ban of the platform.
Det var ju ”otippat”…

Nä, idioternas översteidiot behöver väl lite tid för att hitta ett sätt att reda ut det här dilemmat.
//Ronnie

Z z_bumbi skrev:
När jag såg Bauhaus-skivorna första gången trodde jag att jag såg i syne. De är inte bara fula men också uselt gjorda med dåliga materialval.
Jag har ett epoxyprojekt som jag vill göra men det är värre än ett flodbord då det också innefattar "lastpallsvirke"... :D
Haha, ja, när man talar om ”Scrap Wood” oavsett slag samt ”Pallet Wood/Reclaimed Wood” på tuben — då är det banne mig ädelträ det handlar om!

Att mixa det med epoxi är uppeenbarligen den högsta formen av alkemi.
//Ronnie

• Gilla
Mach77777
  • Laddar…
Någon som hittar 1,5 m ädelträ som är 2"x4" i skräphögen får mig att vilja se hur deras riktiga förråd ser ut. Teak i 5400x "3x6" staplat till taket?

Äntligen!

Har spytt på det från dag ett. Vissa har gjort det bra. Det har sett lite fräckt ut. Men aldrig har jag sett något som skulle göra sig i ett vanligt hem. På sin höjd i någon smaklös man cave.

Men det är ju bara min smak och uppfattning...

• Gilla
Pettman
  • Laddar…
Ola C Ola C skrev:
Ska jag vara lite mer seriös o förutspå nästa trend tror jag skarpt på Baconborden©
Nä, baconborden blev tyvärr inte den hit jag trodde. Ska man satsa pengarna på att pizzaborden istället blir nästa stora trend?
Runt träbord med färgade inlägg i rödbruna och rosa toner, liknar bacon. Verktyg och bänkskiva syns i bakgrunden.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

• Wow
  • Haha
  • Gilla
Rickard.Mårtensson och 4 till
  • Laddar…
Lol! Snickeriernas motsvarighet på leopardmönstrade tights på åldersbegåvade men träningsfattiga kvinnor :D (kanske på män också, men det är tack och lov mer ovanligt)

Man vafa...
Vad är det , hur är det gjort och var i USA är den skapad?

slothy slothy skrev:
Lol! Snickeriernas motsvarighet på leopardmönstrade tights på åldersbegåvade men träningsfattiga kvinnor :D (kanske på män också, men det är tack och lov mer ovanligt)
Det gick faktiskt under benämningen "cheeta print" (leopardmönstrat) av skaparen till bordet, men jag tycker det ser ut som en pizza jag....

Ok, en rolig idé faktiskt, och det ska man ha cred för. Smak är personligt och skulle själv inte ha den hemma, men säkert jätterolig att snickra till!

Om man ska göra det leopardmönstrat borde man kanske valt svart epoxi och något enfärgat gulorange trä. Men så enkelt fick det tydligen inte vara.

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.