Vår sjöstuga ligger precis vid sjökanten. Pga ryggbesvär och ryggoperation i april är det idag första gången på nästan två år jag kunnat gå ner för backen och bastat.
Helt underbart och vårt fönster från golv till tak och den svartlaserade bastun gör att det känns som om att man sitter i en mysig grotta.
Önskar att alla skulle få uppleva ett sånt här bastubad.
Helt underbart och vårt fönster från golv till tak och den svartlaserade bastun gör att det känns som om att man sitter i en mysig grotta.
Önskar att alla skulle få uppleva ett sånt här bastubad.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Lösvirkesbyggare
· Gävleborgs
· 2 434 inlägg
Låter riktigt Härligt! Bidra med några bilder på bastun i trådenhttps://www.byggahus.se/forum/threads/hur-har-vi-byggt-vara-fristaende-bastuar.297312/
Klicka här för att svara